Return Policy
Refusions- og returpolitik
Bemærk, at returneringer ikke er gratis; kunderne er ansvarlige for forsendelsesomkostningerne
i forbindelse med returneringer.
Kan jeg returnere min ordre?
• Produktet skal indeholde alle originale dele, komponenter og emballage i samme
tilstand som ved leveringen.
• Varen må kun vise tegn på normal håndtering; skader forårsaget af uforsigtig brug er
undtaget.
• Varer, der vedrører hygiejne, skal rengøres grundigt, inden de returneres.
• Eventuelle fejl skal rapporteres straks efter modtagelsen.
• Forsendelsesomkostninger for returneringer afholdes af kunden.
• Returneringer behandles inden for 7 hverdage, og hvis betingelserne er opfyldt,
bekræftes de inden for denne tidsramme.
Vi forbeholder os ret til at afvise returneringer, hvis vi mener, at varerne er blevet brugt eller beskadiget
af årsager, der ligger uden for vores ansvar.
Hvordan returnerer jeg min ordre?
Hvis din ordre opfylder ovenstående betingelser, skal du følge disse trin:
1 Send en e-mail til vores supportteam på: info@kobenhavnnora.dk.
2 Angiv følgende oplysninger i din e-mail: Ordrenummer, årsag til returnering, et foto af
produktet (i tilfælde af beskadigelse), kundens fulde navn og kundens adresse.
3 Når vi har modtaget din anmodning, vil vi give dig den korrekte returadresse.
Send venligst ikke returvarer til afsenderens adresse.
4 Kunderne er ansvarlige for omkostningerne ved returforsendelse.
Fortrydelsesret
Forbrugere, der er fysiske personer, der foretager køb til ikke-kommercielle formål,
har ret til at annullere deres ordre på følgende vilkår: Fortrydelsesfristen er
14 dage fra den dag, hvor du eller en autoriseret tredjepart (bortset fra transportøren) modtager
varerne. Da vores system er fuldautomatisk, kan vi ikke stoppe ordrer, når de først er
afgivet, så annulleringer kan kun foretages efter modtagelse af varerne. For at udøve denne
ret skal du underrette os via e-mail med en klar erklæring om fortrydelse. Fortrydelsen er
endelig, når vi har modtaget de returnerede varer. Omkostningerne ved returforsendelse betales
af køberen.
Ordrer under transport
Da vores varer sendes fra Asien, kan leveringstiderne variere. Hvis varerne allerede er under
transport, er det ikke muligt at annullere ordren. I sådanne tilfælde bedes du vente til leveringen og derefter
fortsætte med returneringen. Du kan underrette os om din intention om at annullere, mens du venter på leveringen.
For hurtigere behandling bedes du fremsende en forsendelsesbekræftelse, når returneringen er påbegyndt.
Refusionsproces
Hvis du annullerer din ordre, refunderer vi alle betalinger, vi har modtaget fra dig, eksklusive
leveringsomkostninger (undtagen i tilfælde, hvor du har valgt en dyrere forsendelsesmulighed).
Refusionen vil blive foretaget inden for 14 dage efter modtagelse af din annulleringsmeddelelse og de returnerede
varer. Refusionen vil blive foretaget ved hjælp af den samme betalingsmetode, som du oprindeligt brugte,
medmindre andet er aftalt. Du vil ikke blive opkrævet for refusionsprocessen. Vigtigt: Alle
returneringer skal sendes til vores centrale lager i Asien på kundens regning.

